לשיחת ייעוץ עם עו"ד יוסף דיין

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין צוואה

    העמוד תחת בנייה ועריכה – עמכם הסליחה

    עורך דין לענייני צוואה

    יורשים של אדם שהלך לעולמו עלולים למצוא את עצמם במצבים לא נעימים לאחר שתיחשף צוואתו של אותו אדם שנפטר. יתכן ותוכן הצוואה יפתיע אותם או שמא מי מהם ירגיש או יחשוב שהחלק שלו בעיזבון לא משקף את יחסו עם המנוח או לא מדויק על פי שיקול דעתו. באופן כללי חשוב לדעת שיש סוגים שונים של צוואות ואין זה פשוט לבטל צוואה או לשנות את הכתוב בה ולכן חשוב מאד במקרים כאלה או דומים לפנות אל עורך דין לענייני צוואה שיוכל לסייע ולהנחות איך הכי נכון להתקדם עם הנושא. יש מגוון נושאים שעורך דין זה יוכל לעזור בהם.

    מתי פונים אל עורך דין לענייני צוואה?

    כאמור, עורך דין לענייני צוואה יכול לסייע ללקוחות שלו במגוון מצבים או לצורך ביצוע מגוון פעולות. ראשית – עריכת צוואה. יש סוגים שונים של צוואות ועורך דין יוכל גם להסביר על הסוגים השונים וגם לוודא שהצוואה כתובה ומוגשת בצורה חד משמעית וברורה כפי שצריך על פי הכללים. שנית, עורך דין זה יכול לסייע כאשר מתעוררת מחלוקת בין יורשים בנוגע לאופן חלוקת עזבון או במידה ומי מהם מבקש לערער על חוקיות הצוואה. דבר נוסף וחשוב שחייב להתבצע בליווי של עורך דין הוא שינוי הצוואה בהסכמה מלאה על ידי כלל היורשים.

    החשיבות של צוואה

    הצוואה היא מסמך חשוב מאד והיא בעצם המסמך האחרון שיישאר לאחר מותו של אדם זה או אחר, בו הוא מצווה איך יחולקו הרכוש והכספים שלו לאחר פטירתו. עורכי דין, כמו גם בתי המשפט לא ששים לבטל צוואות ולכן אין זה פשוט, שכן חשוב להתייחס לצוואה כמות שהיא על מנת למלא אחר רצונו האחרון של הנפטר. עורך דין לענייני צוואה הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה בכל עניין או שאלה שמתעוררים בנוגע לצוואה והוא ינחה איך כדאי לפעול בכל מקרה.
    עורך דין ונוטריון יוסף דיין מציע מגוון שירותים שקשורים לצוואות, ירושות ודיני משפחה. החל מייעוץ מקצועי וכלה בליווי וייצוג מלא.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן