לשיחת ייעוץ עם עו"ד יוסף דיין

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין הסכמי ממון

    העמוד תחת בנייה ועריכה – עמכם הסליחה

    עו"ד הסכם ממון

    בני זוג רבים אשר עומדים לקבל את ההחלטה על חיים משותפים לאורך זמן ירצו אולי לערוך הסכם ממון ביניהם. לצורך עניין זה אין זה משנה אם הם עומדים להינשא או לא והסכם הממון ישקף את הרכוש או הכספים שכל אחד מהם מביא איתו למערכת היחסים הזוגית. מומלץ מאד שיהיה עו"ד הסכם ממון שילווה את הצדדים על מנת לוודא שלא שוכחים לציין שום דבר ושאכן אפשר יהיה להסתמך על ההסכם בבוא העת. במידה ומסיבה זו או אחרת החיים המשותפים שלהם ייפסקו הם יוכלו להמשיך בחייהם האישיים, כל אחד עם הרכוש ששייך לו על פי ההסכם.

    מה התפקיד של עו"ד הסכם ממון?

    באופן כללי אפשר להבין שכדאי שיהיה עורך דין בתהליך, גם על מנת שההסכם יהיה תקף מבחינה משפטית וגם כדי שעורך הדין יוכל להסביר ולבאר כל שאלה או עניין שאינם ברורים עד תום. עו"ד הסכם ממון  יסביר לצדדים מה המשמעות של ההסכם שהם עומדים לחתום עליו ויוודא שאף אחד לא שוכח שום פרט חשוב שצריך להופיע בהסכם. כאשר נוכח בסיטואציה עורך דין אי אפשר לטעון לאחר מכן שהדברים לא היו ברורים עד הסוף או להתכחש למה שהוסכם ומופיע בהסכם. את ההסכם ירצו בני הזוג לערוך או שאחד הצדדים ירצה במידה והוא מגיע לתחילת הקשר הזוגי עם רכוש רב או כספים רבים.

    החשיבות של הסכם הממון

    במידה ואחד מבני הזוג מתחיל את מערכת היחסים עם רכוש רב הוא ירצה לבטח את עצמו ולוודא שלא בהכרח מחצית מהרכוש יעבור לבעלותו של הצד השני, ללא קשר לנסיבות החיים המשותפים. עריכת הסכם הממון כמוה כחתימה על תצהיר וכך שני הצדדים יודעים בדיוק מה יש לכל אחד בתחילת הקשר. עו"ד הסכם ממון ישלים את המידע החסר וכאמור ידאג לתקף את ההסכם לאחר החתימה.

    מתעניינים בחתימה על הסכם ממון? פנו אל יוסף דיין – עורך דין ונוטריון שמתמחה בעריכת הסכמים מותאמים אישית לכל זוג או משפחה ויש לו ניסיון רבה בתחום.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן