לשיחת ייעוץ עם עו"ד יוסף דיין

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין גירושין

    העמוד תחת בנייה ועריכה – עמכם הסליחה

    עורך דין לענייני גירושין

    גירושין הם תהליך לא פשוט ואצל כל זוג שמחליט להיפרד התהליך יהיה שונה ואחר. יש אי אילו פעולות והחלטות שצריך לקבל ולבצע וחשוב מאד שיהיה בתמונה עורך דין לענייני גירושין אם לא שניים. יש מקרים שבהם עורך דין אחד יכול לייצג את שני הצדדים וכך נחסכות מהם הוצאות כספיות גבוהות אך יש גם לא מעט מקרים שבהם כל אחד מבני הזוג יהיה מיוצג על ידי עורך דין בנפרד וכך יידע שיש איש מקצוע שדואג לאינטרסים שלו ומייצג את הרצונות והשאיפות שלו מהתהליך. במהלך הגירושין צריך לקבל החלטות שקשורות לכספים ולרכוש המשותף שבני הזוג צברו לאורך חייהם המשותפים למשל.

    התפקיד המורכב של עורך דין לענייני גירושין

    כאמור, חשוב מאד להיות מיוצגים במהלך הגירושין על מנת לפתור כל סוגייה ולהגיע להסכמות עם בן או בת הזוג שמסיימים איתם א מערכת היחסים הזוגית. עורך דין לענייני גירושין ינחה ויוביל את התהליך, יוודא שאכן עוברים על כל הנושאים החשובים, יסייע בווידוא שטובת הילדים המשותפים היא מה שכל הצדדים מתרכזים בו וכמובן ידאג שהלקוח שלו מקבל את המגיע לו מבחינת חלוקת הרכוש והכספים. במידה ומתעוררת מחלוקת עורך הדין הוא הדמות שתוכל לסייע ולהציע רעיונות אשר בזכותם אפשר יהיה להתקדם ולהגיע לעמק השווה ולהסכמות הדדיות.

    לא עוברים גירושין ללא ייצוג מלא וצמוד

    אנשים רבים חושבים שכדאי לחסוך את ההוצאה של עורכי הדין אך בפועל מדובר בטעות גדולה. עורך דין לענייני גירושין הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין ויכולים להיות לו שלל רעיונות ומחשבות איך לסייע לכל לקוח שפונה אליו ואיך להפוך כל תהליך גירושין לקל יותר ולכזה שיעבור בצורה טובה יותר באופן יחסי. הניסיון שיש לעורך דין שעוסק בליווי תהליכי גירושין יהיה לטובתו והוא יוכל להציע מגוון פתרונות שיתאימו לכל מקרה ולכל זוג.

    עורך דין ונוטריון יוסף דיין בעל ניסיון רב בליווי תהליכי גירושין עם יחס אישי ומקצועי והתאמת הליווי והייצוג לכל לקוח ולקוח על פי הנתונים האישיים שלו.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן