לשיחת ייעוץ עם עו"ד יוסף דיין

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    העמוד תחת בנייה ועריכה – עמכם הסליחה

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    בשנים האחרונות יש מודעות הולכת וגוברת לנושאים שקשורים לאיבוד התפקוד התקין של כל אדם, בעיקר כאשר מדובר באנשים בוגרים שאינם בקו הבריאות. יש לא מעט החלטות או בחירות שהם צריכים לבצע וחשוב מאד למצוא את הדרך לעשות את זה עוד בזמן שהם מתפקדים בצורה תקינה וחושבים באופן צלול. ייפוי כוח מתמשך למשל הוא מסמך חשוב מאד שמומלץ למלא אותו בליווי צמוד של עו"ד ייפוי כוח מתמשך שהוכשר והוסמך לכך וגם יסביר את המשמעויות ואת האפשרויות שעומדות בפניו של אדם שעומד לערוך את המסמך. חשוב לדעת שלא כל עורך דין מוסמך לכך ולכן צריך לבחור בקפידה.

    מה עושה עו"ד ייפוי כוח מתמשך?

    על מנת להבין את התפקיד החשוב של עו"ד ייפוי כוח מתמשך צריך להבין במה מדובר ומה המשמעות של ייפוי כוח זה. הכוונה כאן קשורה לכך שאדם זה או אחר, בעודו בחיים מאבד את היכולת לקבל החלטות כמו למשל במקרה של בריאות קלוקלת או ירידה בתפקוד הקוגניטיבי. הוא מייפה מראש את כוחם של אלה שייקחו החלטות במקומו ויודע שהם יפעלו מתוך אותו שיקול דעת ומערך שיקולים דומים לשלו. עניין זה נכון למצבו הרפואי, להחלטות שקשורות לכספו ולכל החלטה המשפיעה על חייו. עורך דין יסביר במדויק על האפשרויות העומדות בפניו ויבצע את עריכת ייפוי הכוח בנוכחות הצדדים.

    החשיבות של ייפוי כוח

    בהיעדר ייפוי כוח מתמשך אדם שהופך ל-לא כשיר מבחינה רפואית או קוגניטיבית ימצא את עצמו בבעיה והקרובים שלו לא יוכלו לקבל עבורו החלטות אלא יהיה עליהם לפנות אל האפוטרופוס הכללי, מה שעלול לארוך הרבה זמן. במידה ופונים מבעוד מועד אל עו"ד ייפוי כוח מתמשך ועורכים את ההסכם הרי שבמקרה זה יוכלו המיופים לקבל החלטות ולא יהיה צורך להמתין, מה שעלול להחמיר את המצב או להוות סיטואציה ארוכה ולא נעימה לאף אחד.

    עורך דין ונוטריון יוסף דיין מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך בצורה רגישה ומקצועית. מומלץ לפנות אליו לקבלת ייעוץ והסבר.

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין
    דילוג לתוכן